суббота, 16 июня 2018 г.

Відомий український ведучий вирішив «бігти» з України, назвали причину


Телеведучий Дмитро Карпачов пішов з телеканалу СТБ, оскільки виграв в лотерею Green Card і збирається емігрувати в США, передає Корупція.Інфо.

Про це повідомило джерело в оточенні ведучого. Сам же Карпачов в офіційному релізі заявив, що має намір присвятити свій час сім’ї і власній справі.

Дмитро Карпачов прийшов на СТБ у 2011-му році. Вів такі проекти: «Правила життя», «Кохана, ми вбиваємо дітей», «Детектор брехні», «Врятуйте нашу сім’ю», пост-шоу «Дочки-матері», «Вагітна у 16», «Один за всіх».

У 2013-му Дмитро виступив співавтором і ведучим документального циклу СТБ «Прощення», а в 2017-му році приєднався до команди романтичного реаліті «Холостяк» в якості експерта пост-шоу «Як вийти заміж».


Раніше стало відомо, що Дмитро Карпачов, який протягом 6 років був єдиним ведучим проекту «Один за всіх», йде з СТБ.

«Я гордий тим, що 6 років був частиною такого важливого для всієї країни проекту і допомагав в студії« Один за всіх »домагатися справедливості, – говорить Карпачов. – Я багато віддав цій програмі, і тепер хочу весь свій час присвятити родині й власну справу. Я вдячний команді проекту і знаю, що вона вже працює над тим, щоб в новому сезоні ви побачили не менш важливі і резонансні історії. І я впевнений, що ви приймете нового ведучого так само тепло, як колись прийняли мене »
Previous Post
Next Post