Керівник «Укравтодору» Славомір Новак заявив, що намагається змінити підходи компанії стосовно будівництва та ремонту доріг. Зокрема, компанія відійде від щорічного ремонту доріг до новітнього будівництва.
Новак відзначив, що лише у колишніх соціалістичних країнах зберігається підхід при якому дороги ремонтуються щорічно попри неправильність такого підходу. Він відразу ж додав, що справжні дороги повинні служити роками. Проте кліматичні умови України накладають певні проблеми у будівництві доріг.
«В Європі, окрім колишніх соціалістичних країн, вже давно відійшли від планування інвестицій в дороги в річному режимі. Дороги мають служити роками, але й будувати їх доводиться доволі довго… Окрім того, кліматичні умови суттєво впливають на будівництво. Зима забирає у нас чотири місяці праці і нам залишається лише вісім місяців», - відзначив Новак.
Більше того він зазначив, що вже з 1 січня 2018 року повинен запрацювати спеціальний дорожній фонд, який зможе ще більше фінансувати ремонт та будівництво українських доріг.
Нагадаємо, нещодавно «Укравтодор» очолив поляк Славомір Новак.
Новак відзначив, що лише у колишніх соціалістичних країнах зберігається підхід при якому дороги ремонтуються щорічно попри неправильність такого підходу. Він відразу ж додав, що справжні дороги повинні служити роками. Проте кліматичні умови України накладають певні проблеми у будівництві доріг.
«В Європі, окрім колишніх соціалістичних країн, вже давно відійшли від планування інвестицій в дороги в річному режимі. Дороги мають служити роками, але й будувати їх доводиться доволі довго… Окрім того, кліматичні умови суттєво впливають на будівництво. Зима забирає у нас чотири місяці праці і нам залишається лише вісім місяців», - відзначив Новак.
Більше того він зазначив, що вже з 1 січня 2018 року повинен запрацювати спеціальний дорожній фонд, який зможе ще більше фінансувати ремонт та будівництво українських доріг.
Нагадаємо, нещодавно «Укравтодор» очолив поляк Славомір Новак.