среда, 13 декабря 2017 г.

Резонансна ДТП у Харкові: підозрюваний Дронов на суді втратив свідомість


У середу, 13 грудня, у Київському райсуді Харкова проходить засідання щодо продовження міри запобіжного заходу для підозрюваного у скоєнні смертельної ДТП у Харкові Геннадія Дронова.

Зазначимо, що слідчий суддя Світлана Муратова оголосила перерву в засіданні, оскільки Дронов скаржився на погане самопочуття та потребує медичної допомоги.

Додамо, що засідання суду розпочалося із запізненням, оскільки Дронов, за його словами, втратив у суді свідомість. За словами підозрюваного, його самопочуття є поганим, а допомогу у СІЗО йому не надають.

“У мене взагалі немає сил, оскільки я відчуваю відторгнення до їжі. Це не голодування. Після продовження мого арешту, я не можу ні їсти, ні пити. Я звертався кілька разів через СІЗО, щоб пройти лікування, але мені відмовили. Мені потрібна кваліфікована медична допомога, інакше я там помру. В відчуваю, що мене вистачить максимум на 3-4 дні”, – розповів Дронов.

Відтак, його адвокати планують клопотати про пом’якшення міри запобіжного заходу, а саме – про домашній арешт задля можливості лікування Дронова.

Додамо, що під час судового засідання підозрюваний попросив викликати йому швидку медичну допомогу, тож суддя оголосила перерву для виклику медиків.

До слова, суд продовжив запобіжний захід у вигляді арешту строком на 2 місяці підозрюваній у смертельній ДТП у Харкові Олені Зайцевій.
Джерело: 24 Канал
Previous Post
Next Post