четверг, 1 февраля 2018 г.

Транспортна революція в Україні: Експерти розповіли, чого чекати водіям і якими будуть штрафи


Після підписання Президентом України закону № 5364 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування в сфері паркування транспортних засобів” водіїв очікує справжня революція.

Очікують, що нові правила почнуть працювати влітку, передають Патріоти України з посиланням на “Сегодня”.

Так, будуть діяти три режими, за якими автомобілістів зможуть залучити до адміністративної відповідальності:

Перший режим – передбачає спілкування між поліцейським і правопорушником, як це було й раніше, з пред’явленням усіх документів і складанням протоколу про порушення.

Другий режим – буде працювати автоматично, він передбачає фіксацію правопорушень за допомогою відеокамер, інформація з яких буде надходити до поліції, де також зможуть скласти протоколи. Щоправда, якщо порушення зафіксують таким чином, з порушника стягуватимуть штрафні бали, яких вистачить на три порушення. Після цього передбачені грошові штрафи.

Третій режим – це фото- і відеозйомка в ручному режимі, яка буде здійснюватися через спеціальну програму, де автоматично відображається місце, час, дата і GPS-координати автомобіля. Здійснювати таку фіксацію зможуть поліцейські й уповноважені від міста інспектори з паркування. До слова, тут ніяких штрафних балів не буде.

Інформацію про порушення будуть вносити до Реєстру адміністративних порушень у сфері безпеки дорожнього руху. На лобовому склі авто залишатимуть повідомлення, а спеціальну постанову відправлять за адресою власника машини.

Оптимальним варіантом буде сплатити штраф у перші десять днів після його отримання, тому що він буде вважатися погашеним, якщо порушник сплатить 50% від загальної суми. Якщо ж його не оплатити за 30 днів, нараховується пеня, пропорційна штрафу. У тому випадку, якщо правопорушник і тоді не зволить сплатити суму, поліція зможе направити постанову у виконавчу службу та вимагати примусової оплати.

Зокрема, штрафувати за порушення правил парковки зможуть і без присутності водія. Квитанцію просто залишать за двірником на лобовому склі.

За останніми даними, у Києві офіційно зареєстровано мільйон двісті тисяч авто. А ось місць для паркування – усього тридцять шість тисяч. “Решта стають де попало. І покарати їх практично неможливо. Якщо порушник уже не за кермом, оштрафувати його не можна. Але все зміниться. Як тільки закон про реформування сфери паркування вступить у силу. Розробники нових правил називають їх чи не революційними”, – йдеться в публікації.
Previous Post
Next Post