среда, 7 февраля 2018 г.

Прийоми супермаркетів: як українцям не піддатися на хитрощі торговців


Хитрі правила маркетологів
Кожен з нас хоче зекономити і при тому купувати якісне, однак, дивлячись у гаманець в кінці місяця, розумієш, що тебе нахабно хтось пограбував. Втім у цьому є частка правди, адже те, що нам пропонують магазини в першу чергу вигідно лише магазину. Як не потрапити на гачок безсовісних продавців та економити на покупках, з українцями поділились цікавим лайфхаком.

Отже, перш, ніж відправитися за покупками, обов’язково складіть список, що необхідно придбати. Звичайно ж важко не відволікатись на заманливі пропозиції, акції та яскраві етикетки товарів, однак, спробуйте не піддаватися на цю спокусу і ви побачите, наскільки можна заощадити.

Зверніть увагу і на деякі трюки магазинів, які витрушують із вас останню копійку:

Смачненьке

Маркетологи в один голос заявляють: “Не ходіть до магазину голодними!”.

Наприклад, прекрасно зарекомендував себе запах свіжої випічки: він спокушає покупця витратити більшу суму. Добре працює правильно виставлена підсвічування: продукти на вітрині виглядають по-святковому яскраво, соковито і збудливо. Це не жарти, над цим працюють професійні освітлювачі!

Гіпнотична музика

Почули в супермаркеті бадьору музику – включайте уважність на максимум. Мелодії в швидкому темпі запускають там, де важливо підвищити кількість продажів. Адже, як покахують дослідження вчених, енергійна музика провокує покупців на спонтанні покупки.

Колір

Покупців спокушають також і кольором. Оклей приваблюють яскраві зовні магазини (жовті помаранчеві, червоні). А от тон стін всередині, навпаки холодних відтінків. За дослідженнями, оформлені в синьо-зелених відтінки приміщення, змушують клієнтів залишати на 15% більше грошей, ніж в тих, чиї стіни і стелажі пофарбовані в теплі кольори.

Дисконт

Ви думаєте, що дисконтні карти створені для вашої економії? Треба визнати, почасти це правда. Але далеко не вся. Магазин економить на володарів карт лояльності набагато більше за цілою низкою причин.

Вибираючи між двома абсолютно ідентичними магазинами, ви напевно підете в той, де у вас діє програма лояльності. Крім того, карта дає магазину інформацію про ваших купівельні звички. Таким чином, магазин отримує максимум інформації про покупців та знаходить способи, як на них впливати, тому кари провокують витрачати більше.

Приманки

“Купуй 10 штук всього за 100 грн!” – стара добра маркетинговий прийом. Багато клюють на таку пропозицію, в результаті закуповуючи більше продуктів, ніж їм необхідно. Та ще нерідко і переплачуючи.

Дорогі товари

Як супермаркети грають з цінами, піднімаючи на рівень очей ті продукти, які особливо хочеться продати, і опускаючи майже на рівень підлоги невигідні для магазину недорогі товари, знає багато хто. І ефект “магічної дев’ятки”, коли продукт з ціною 199 грн здається покупцям більш вигідною покупкою, ніж продукт за 200 грн, теж добре відомий. Однак маркетологи використовують і менш очевидні прийоми, що змушують купити дорожчий товар.

Інший варіант – продукти з рецептами страв, які можна з них приготувати. Вони здаються покупцям більш практичними, а тому і рівень їх продажів вище.

Стійки біля кас

Черги на касах, а тут стійки з дрібними товарами. Можна і порозглядати і заодно додати до свого чеку ще одну, хоч і не дорогу, а все покупку.

Розрахунок робиться на те, що ви, втомившись від прийняття рішень в торговому залі, на касі розслабитеся і купіть собі (або не менше втомленому, ніж ви, дитині) нагороду. І це правда працює.

Previous Post
Next Post